суббота, 21 августа 2021 г.

Відкрити бізнес за одну зарплату!

 

Відкрити бізнес за одну зарплату

Відкрити бізнес за одну зарплату!

Або таки поставити замість знаку оклику, знак питання? Чи можливо відкрити бізнес всього лише за гроші однієї зарплати? Але давайте спочатку познайомимося, і я відповім на це запитання нижче.

Мій досвід або стаж підприємництва 30+ років! Навіть документально можу підтвердити 😊 І варто зазначити, що працював не на себе, тобто на заводі за своє життя всього два-три роки, та й то тому, що народився в глибокому совку, я 1965 р.н. З 22 років - тільки на вільних хлібах. Більш того, створював робочі місця для інших. Створював підприємства, «ворочав», як прийнято говорити, товарами-грошима, пізнавав невдачі, але і пив шампанське переможця. Все було. Навіть відомі "стрілки" в 90-х, свого роду сито, через яке проходили практично всі, хто був при справах. Зараз свої декларації показувати не буду, вибачайте, хто має вуха-очі і без них все почує і побачить поміж рядків ... Залишається ще сказати, що я з України.

Сьогодні моїми бізнесами-справами керують нащадки. Хто краще, хто гірше. Я ж взявся за старе. Знову бізнес-інструктор. Був їм в молодості, але тоді дорікали мовляв, а де твої справи, бізнеси, яким повчаєш ?! Питання були справедливими, і я взявся багато зі своїх ідей втілювати в життя. Згодом, красномовно підтвердив на практиці свої теорії та інструкції з тренінгів. Проте не люблю ці слова - тренінги, коучинги і все таке. Віддає удаваною зарозумілістю, а мені хочеться ділитися досвідом, пізнаним матеріалом без апломбу. І ціна у мене за свої інструкції та поради, можливо і супровід, не така як у "коучів" - всього одна, а частіше частина європейської зарплати ... Реально, людина за частину своєї зарплати, може отримати придатні, цілком реалізовані на практиці інструкції, що робити, як просувати свою справу, і таке інше. Тим більше, що акцентую увагу не на сам початок якогось бізнесу, а його повне розкриття і реалізацію. А то сьогодні - ох як нічого не означає відкрити бізнес, щось почати робити. Головне вже не відкрити бізнес, а продати те, що ти робиш або чим торгуєш ... Саме тому для початківців я відчув необхідність в інструкціях, порадах, бо ідей для бізнесу багато, але ось що з останнім робити, коли ти його відкрив знають одиниці ...

Цього разу я пропоную два бізнеси. Якими власне займаюся побічно, так як заправляють ними мої сини. Світ великий, їм тісно не стане, якщо я дам кільком десяткам підприємців або компаніям поштовх, у вигляді порад і інструкцій, та й сам зароблю трошки, підтримуючи цим свій спортивний так сказати тонус ...

Пропоновані мною "бізнеси" відносяться до сфери екології продукції і середовища, гуманності вирощування домашніх тварин, інновацій, соціальної привабливості (робочі місця, затребувана продукція, відновлення природи та ін.). З цього переліку стає зрозумілим, що теми грантові (і я їх вигравав!). Їх охоче фінансують товстосуми, всілякі організації і товариства, субсидує держава і полюбляє бізнес. Власне, я і не пропоную інші свої розробки, бо ці теми саме у собі мають незліченні напрямки, яких багато, і вони можуть бути як окремо один від одного бути, так і разом. І виходить якась база з відгалуженням. напрямків діяльності. Запропоновані теми дуже лояльні в суспільстві, адже не належать до паразитарних видів діяльності, як наприклад посередництво, спекуляції, переміщення товару з одного місця в інше або перепродаж чогось і не кримінальні – це не наркотрафіки, ні навіть горілка-сигарети або ін. підакцизний товар. Ні. Це чистої води отримання додаткової вартість з видобутку, вирощування, глибокої і технологічної переробки продукції. З глибокої сировини в еталонну за якістю готову продукцію. Пропоную перейти безпосередньо до цих тем.

Перша тема - робити гроші з безкоштовної сировини. З сировини, якого просто валом, багато, яке бур'ян по суті. Так чому ж не зробити на цьому бізнес? До того, виявляється, що є рослини, які піддавши окисленню (ферментації), то з них можна отримати продукцію, наприклад чаї, дуже схожі аналоги цейлонським, китайським або індійським вищим сортам! І сортів біля 40! Не вірите - відвідайте мою групу в Вайбері (Янко-чай, Мукачево) і запитайте тих, хто купував! Купують кілограмами при тому, що ціна на такий чай рази в три дорожче, ніж магазинні, з Азії ... А втім заходіте на мій сайт, і все зрозумієте. 

Друга тема ще цікавіша. Ось сьогодні існують майнінг ферми. Ферми по видобутку криптовалюти. Наскільки непросто цим займатися, чи законно, і як це все низько рентабельно - знають вже ті, хто завів таку ферму... А я пропоную іншу ферму! По видобутку теж валюти. Яка ніколи не втрачає свою ціну і тільки зростає в ній! Валюти, одержуваної від видобутку і продажу абсолютно чистого, просто таки еталонного по своїй екологічній чистоті і біохімії... м'яса! М'яса тварини. Тварини, яку можна утримувати на 15 м.кв., яка не мукає, не верещить, квелить, крякає-кудкудакає і т.д. Тварини, від якого не почути запахи за версту. Тварини, яка дає

мініферма для кролів
"Робочий стіл" для майнингу ))

приріст в 6 разів більше, ніж коли б відгодовували, скажімо бичка! Так кролик ж він, так, кролик! Утримувати і розводити кроликів! Але у спеціальному обладнанні, щоб відповідати всьому описаному вище. Увечері заправив кормами, наступного разу через добу підійшов все перевірити. Далі там відбувається таїнство дОбичі міцної валюти
😊. З 15 м.кв. можна отримати близько 200 кг кролятини, свіжиною за рік! Потрібно більше - ставите більше обладнання. Я таких господарств вже більше 600 поставив! (Дивіться моє портфоліо на сайтах, які наводжу нижче - тисячі фото прямо з місць запуску мною господарств). Ось і буде у вас своя "Майнінг" ферма. Здобудете цінний, дієтичний, оздоровчий для людини м`ясопродукт, і будете мати валюту! М'ясо кролика просто феноменальне за своїми якостями і біохімії. Гіпоалергенне, легке, там холестерину ледь є, та й то він легкий, жири прирівнюються до борсучих і ведмежих по цілющості. До того, вам не доведеться бігати з таким м'ясом пропонуючи в магазини або стояти на ринку. Споживачі будуть йти до вас! Знаю про що кажу, і пораджу, як це все організувати у себе на місці.

Я вибрав свою "майнінг" ферму в вигляді кролико-ферми тому, що м'ясо це важливий продукт в раціоні людини. Але ним на жаль, в більшості випадків, вбивають здоров'я останнього. Через технократичний спосіб його отримання і застосування шкідливої для людини хімії. Бодяжать – кажуть в народі. А в отриманні екологічно чистого м'яса тварини, промисловість не зацікавлена ​​- легше вколоти гормони і стероїди, тоді як для отримання натурального м'яса потрібно хотіти робити і мати спецобладнання, технологію. До речі обладнання «Раббітакс», я винайшов і удосконалював 15 років (так, я ще й винахідник - 12 патентів), і вже 17 років як створив цілу галузь - еко-кролівництво. Технології розроблені докторами наук, яким я давав завдання розробити технічні умови утримання і розведення, отож в загальному, все професійно просував. Раз промисловість не освоює нові ринки - значить все у руках підприємливих людей!

Навіть відмовився від заст. міністерського портфеля в свій час, не закріпив еко-кролівництво в потрібному порядку як державну галузь, але швидше за все це і на краще. Бо від злодійкуватого народецю у владних кабінетах, нічого путнього б не добився.

Зв'язок зі мною по Вайберу, телеграм, Вотсап +380667565755. Дивіться мої портфоліо на сайтах:

https://xn--h1aaebdrn.com.ua/

https://rabbitax.com.ua/

https://rabbitax.blogspot.com/

https://t.me/kletki_krolikov

www.facebook.com/ecorabbit

https://rabbitax.business.site/

www.rabbitax.hupont.hu

https://sites.google.com/view/rabbax-technology/

 

Тепер про те, чим же я можу бути корисний?

• Своїми інструкціями, технологіями, кресленнями, семінарами, онлайн консультаціями при створенні бізнесу і його реалізації.

• Безпосередньою участю в тих чи інших кампаніях і компаніях. На правах радника або інструктора.

• Просуванням бізнесу в різних країнах - я об'їздив 15 країн, в них я створював господарства і бізнеси, є знайомства, зв'язки, хоча поняття зв'язку в розвинених суспільствах не мають того значення, яке мають в пост-радянських країнах.

Мої послуги платні, але вони і коштують того, благо, мова не йде про мільйони, я не з вулиці прийшов, все розумію, і «відчуваю берега» ...

Деякі приклади.

Пакет з чаїв – «Своя справа», для початківців, для самозайнятості і невеликого домашнього бізнесу - 400 Євро.

Пакет з гуманного і екологічно чистого отримання м'яса тварини «Старт», теж для самозайнятості і невеликого домашнього бізнесу - 500 Євро.

Пакет «Бізнес» для більш масштабного розгортання, як по першій так і по другій темі - 1000 - 2000 євро, залежить від необхідної «начинки».

В пакетах є можливість замовлення по частинах, не оплачуючи всю суму відразу, тобто можливість переконатися в тому, що не "цеглини» висилають в посилці ...

І повертаємося до питання - Чи можливо відкрити бізнес за одну зарплату? Третина умовної чи середньої зарплати піде мені, як консультанту і вашому помічникові. Решта - на засоби виробництва - обладнання. Повинно вистачити для виробництва першої продукції. Ну а далі - реінвестиції і розвиток, вже будете озброєні знаннями, що і як робити далі 😊.

з повагою, Янош Погорецькі

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Гарний заробіток на квітах

  Гарний заробіток на квітах Це були 1997-1999 р.р. 90-ті роки – епоха дикого свавілля та первинного заробітку капіталу. Всі олігархи, я...